Možnost využít Facebook marketing pro firemní a komerční účely je všeobecně známá. Čeho konkrétní firma může na Facebooku dosáhnout a jak zajistit, aby aktivity přinesly skutečný, prodeji změřitelný přínos, umějí jen specialisté, kteří se těmto aktivitám dlouhodobě věnují na profesionální úrovni. Sociální sítě nejsou jen Facebook, ale i Twitter, Google+, Youtube a další.
Jak marketing v sociálních sítích probíhá?
Chcete efektivně oslovit i miliony lidí? Zkušený copywriter bude spravovat firemní stránky na sociálních sítích tak, aby rostl počet fanoušků a stránky plnily cíle klienta. Samozřejmě v jazyku přizpůsobeném cílové skupině. Úspěšně zakládáme a spravujeme sociální sítě Facebook, Twitter, Google+, Youtube a další.
V rámci správy stránky (social media marketing) budeme zajišťovat tvorbu a aktualizaci obchodních a PR, vkládání produktových videí a tematických poznámek, tvorbu prodejních událostí, kterých se mohou fanoušci zúčastnit, slevové akce a poradnu. Případně budeme systematicky vytvářet reklamní apel směřovaný na vybranou cílovou skupinu.
I tyto společnosti nám daly důvěru:
Co Vám sociální sítě v marketingu přinesou?
Cílení na zákazníky skrze sociální sítě je novým komunikačním kanálem, s přidanou hodnotu v podobě „face-to-face" komunikace, průběžném budování komunity fanoušků, tudíž potenciálních zákazníků, a získání nových (potencionálních) zákazníků, kteří jsou neteční vůči tradiční formě reklamy.
Odkazy ze sociálních sítí již mají i nemalý vliv na pozice odkazovaných webů ve vyhledávačích. Sociální sítě jsou tedy důležitou součástí optimalizace SEO. Trend rostoucí návštěvnosti sociálních sítí bude pokračovat.
Facebook a Google+ stránka jako firemní propagace
Facebook i Google+ stránky jsou často nazývány jako fanouškovské stránky. Jsou nejvíce užívanou formou propagace v sociálních sítích. Jsou určeny pro firmy, organizace, produkty, služby, umělce i veřejně známé osobnosti a subjekty.
Sociální sítě Facebook i Google+ samy o sobě mají bez dalších komunikačních kanálů malé šance využít svého potenciálu. Nejprve se potenciální zákazníci musí nějakým způsobem dozvědět, že v sociálních sítích vůbec jste. Například nějakou formou Facebook reklamy. Teprve potom je možno pracovat na tom, aby se stali fanoušky.
Facebook reklama PPC
Nejběžnější formou FB propagace (marketingu) mimo fanouškovských stránek jsou PPC online reklamy na Facebooku ve formě krátkých inzerátů, které se zobrazují se napříč všech stránek Facebooku. Do inzerátu můžete vložit i obrázek malého formátu, který jasně popíše váš produkt nebo službu. Případně formou sponzorovaných postů.
Hlavními výhodami PPC reklamy na Facebooku je cena za proklik, možnost cílení na určitou skupinu lidí (podle věku, pohlaví, vzdělání, města a zálib) a rychlost uvedení reklamního sdělení na veřejnost. Tyto možnosti umožňují vytvořit efektivní marketingovou kampaň.
Přínos sociálních sítí lze měřit v Google Analytics
Analytický nástroj Google Analytics rozlišuje ve Zdroji návštěvnosti jednotlivé sociální sítě. Není tedy problém sledovat přínos sociálních sítí vašim obchodům. A to nejen z hlediska návštěvnosti internetové stránky (médií PPC, neplacených odkazů) ale i z hlediska finančních obratů skrze marketing na sociálních sítích.