I přes masívní rozvoj sociálních sítí a jiných forem komunikace je e-mail tou nejpoužívanější službou na internetu. Téměř každý uživatel disponuje emailovou schránkou. Jedná se tedy o velmi efektivní kanál pro obchodní a jiné sdělení.
Emailing (e-mail marketing) je formou přímého online marketingu, který využívá elektronické pošty jako obchodního nástroje. Představuje hromadnou vyžádanou rozesílku zpráv (e-mailů) na databázi příjemců.
Chcete efektivně oslovit desetitisíce či statisíce lidí? Připravíme vám přesně na míru firmneí email marketing. Poté si s naším mailingovým nástrojem Email Machine jednoduchým a intuitivním způsobem sestavíte jednorázový newsletter nebo celou pravidelnou mailingovou kampaň.
Co vám mailing přinese v marketingu?
I v případě individuálních a specifických potřeb vám vytvoříme emailovou kampaň zcela dle vašich představ. Zkušený grafik sestaví šablonu – vzhled newsletteru, tak aby obsahovala všechny důležité atributy nutné k dosažení co nejvyšší efektivity. Marketingoví konzultanti IT Logica na základě vašich potřeb, přání a analýz navrhnou optimální podmínky rozesílky.
Tyto společnosti nám daly pro mailing důvěru:
Mailing vám dává možnost marketingově oslovit velké množství stávajících i potencionálních zákazníků tradičně využívaným a důvěryhodným kanálem. Prostřednictvím mailingu můžete uživateli předat třeba informaci o akční nabídce, kterou rád využije.
Statistiky a analýzy v email marketingu
Na základě dříve vykonaných rozesílek můžeme díky klasickým analytickým nástrojům, jako je Google Analytics, vyhodnotit efektivitu email marketingu a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení. Využíváme rovněž řadu vlastní nástroje, vyvinuté na základě potřeb stávajících zákazníků.