Masarykova univerzita Praha versus Vídeň - marketing velkých uměleckých sbírek
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ
Muzejní a galerijní činnost a možnosti jejího financování z fondů Evropské unie
PDF) JAGOŠOVÁ, Lucie. Orientace v pedagogicko-psychologických pojmech vztahujících se k muzejní edukační činnosti. In DROBNÝ, Tomáš a Pavla VYKOUPILOVÁ (eds.). Muzejní edukátor: Studijní materiál. Brno: Moravské zemské muzeum, 2020. s. 149-174. ISBN ...
Esej: Tady máte díla a dívejte se, to už nestačí. Galerie stojí před novými výzvami — ČT art — Česká televize
Management muzeí a památek - na konkrétních příkla dech muzeí Vojenského historického ústavu Praha
Marketingová koncepce rozvoje cestovnÃho ruchu ve mÄ›stÄ› Kutná ...
Husitské muzeum v Táboře - Nejen o husitství… | Camera obscura / Vlastní cestou
GALERIJNÍ A MUZEJNÍ EDUKACE 2. UMĚNÍ A KULTURA VE ŠKOLNÍM KONTEXTU. UČENÍ Z UMĚNÍ - Uměleckoprůmyslové museum v Praze
Trhy kulturního dědictví a umění - ppt stáhnout
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
Galerie, muzea, kulturní akce | Dotykačka
PDF) Základy muzejní pedagogiky. Studijní texty. Brno: Moravské zemské muzeum, 2014.
Management muzeí a památek - na konkrétních příkla dech muzeí Vojenského historického ústavu Praha
ARTS BUSINESS MANAGEMENT
Management muzeí a památek - na konkrétních příkla dech muzeí Vojenského historického ústavu Praha