Marketingový management destinací. Strategický a taktický marketing destinace turismu/ Systém marketingového řízení destinace a jeho financování/ Řízení kvality v destinace a informační systém destinace - PALATKOVÁ Monika | Antikvariát Nika
![Marketing 2 - přednášky souhrn - Marketing 2 - PYednáaky Segmentace spotYebních trho Segmentace trhu - Studocu Marketing 2 - přednášky souhrn - Marketing 2 - PYednáaky Segmentace spotYebních trho Segmentace trhu - Studocu](https://d20ohkaloyme4g.cloudfront.net/img/document_thumbnails/4e796c29e75ea92d775f61bdee17802f/thumb_1200_1697.png)
Marketing 2 - přednášky souhrn - Marketing 2 - PYednáaky Segmentace spotYebních trho Segmentace trhu - Studocu
![Kniha Marketingový management destinací - strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace - Trh knih - online antikvariát Kniha Marketingový management destinací - strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace - Trh knih - online antikvariát](https://www.trhknih.cz/cover/medium/u/m/7532hqmu.png)